Zuerst auf Niederländisch:
Ben je docent Nederlands of ken je iemand die - behalve mij natuurlijk 😉 - docent Nederlands is?
Graag zou ik namelijk met andere docenten in contact komen om kennis en ervaring uit te wisselen, evenals bespreken wat NL Ganz Schnell voor jou als docent kan betekenen.
In dit kader heb ik op dinsdag 30 juni samen met Alexandra Kleijn van Buurtaal een informatiesessie voor docenten gepland. Het vindt plaats om 9.00 uur 's morgens en zal maximaal 60 minuten duren. Als je erbij wilt zijn, stuur me dan een mailtje aan ralf@nl-ganz-schnell.de, dan zal ik antwoorden met de link voor het videogesprek.
Wil je in de toekomst op de hoogte blijven van ontwikkelingen en mogelijkheden voor docenten? Laat ook dan graag iets van je horen.
Alexandra en ik kijken ernaar uit je te ontmoeten. Tot gauw!
En nu nog in het Duits:
Bist du Niederländischdozent:in oder kennst du jemanden, der – außer mir natürlich 😉 – Niederländisch unterrichtet?
Gerne möchte ich mit anderen Dozent:innen in Kontakt kommen, um Wissen und Erfahrungen auszutauschen und darüber zu sprechen, was NL Ganz Schnell für dich bedeuten kann.
In diesem Zusammenhang veranstalte ich gemeinsam mit Alexandra Kleijn von Buurtaal am Dienstag, den 30. Juni, eine Informationsveranstaltung (Dauer maximal 60 Minuten) für Dozent:innen. Wir beginnen um 9:00 Uhr morgens.
Wenn du dabei sein möchtest, schicke mir einfach eine E-Mail an ralf@nl-ganz-schnell.de. Anschließend sende ich dir den Link zur Videokonferenz zu.
Möchtest du als Dozent:in auch künftig über Neuigkeiten und Möglichkeiten informiert bleiben? Dann freue ich mich ebenfalls über deine Nachricht.
Alexandra und ich freuen uns darauf, dich kennenzulernen. Bis bald!